Arkadaşlar 29+5 haftalık hamileyim idrar yolumda çok fazla enfeksiyon çıktı ve tedaviye başladık antibiyotik ve fitil verdi doktor . Gyno lomexin fitil kullandım zaten içinde iki tane . Kullnadim ama bugün beyaz bı akıntım oldu ben idrar kaçırdım sandım o derece çoktu lavoboda baktığımda akıntım olduğunu gördüm kullanan var mı bu ilacı böyle bir sey yaşayan var mı . Ayrıca ilacı en son cumartesi günü kullandım akıntım bugün oldu