Ben 7 yıldır günde iki paket içen insanım hamile kaldığımı öğrendim sigaranın bebeğe olan zararları hakkında yazılar okudum ve bunu bebeğime yapamaycağıma karar verip bıraktım şöyle düşünün o çocuk doğunca aslım hastası olursa belki sigaradan değildir aöa siz ömür boyu keşke içmeseydim diye kendinizi suçlayacaksınız vb biliyorum çok zor ama başarabilirsinizçünkü siz artık bir annesiniz❤️❤️