Ben ilk hameligimde folic 1 kullanıyordum icinde 30 tablet vardi 60 tl.. suan ki doktorum bana pregnio fol kullan dedi icinde 90 tablet var 29 tl.. doktoruma sordum folic 1 le farkı varmi diye hayır hic yok bunu kullan dedi.. kullanıyorum boşa okadar para vermişim gecen sene 😂 bide hamile kalmadan 3 ay önce başlamıştım