Edanur56 Bügün 6+1 haftamdayım gittik keseyi gördük bebek var mı deyince daha çok küçük görülmez dedi, normal mı? Kalp atışı yoktu onada erkenn dedı 10 güne gel dedi?
Busraksu Edanur56 6 haftalıkken keseyi gördük bizde 8 haftalıkken kalp atışını görmüştük ama çok küçük olduğu için duymamıştım
istanbul3434 Edanur56 normal canim 6′da beni de kese gorup yolladi, 7+2de bebek yine karindan gorunmedi ancak alttan ultrason ile gorduk cok kucuk oluyorlar