Merhaba
Ben 14+3 günlük hamileyim ilk hamileliğim göğüs hassasiyetim geçen haftaya kadar vardı ama şimdi yok sertlik ve ağrı vardı geçti göğsüm büyük ama hassasiyetim gitti sizce neden olabilir ilk hamileliğim olduğu için bilmiyorum hastaneye gitmek istiyorum sürekli neden diye düşünmekten kendimi alamıyorum bilen arkadaşlarım yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler 😊