@Nur34can pazar gece suyum geldi sabah yedi buçukta hastaneye gittim zaten kontrolüm vardı 38 hafta bitmişti doktorum kontrol etti doğum başlamıştı suni sancı verdiler 3 cm açılmam oldu sonra ebe doktor alttan baktılar kafasında bir çıkıntı var dediler önce sonra suni sancıyı kestiler doğumhaneye aldılar ultrason getirdiler alttan kontrol ettiklerinde omuzu takıldığını gördüler acil sezaryen dediler tabi akşam yedi buçuk olmuştu sekize çeyrek kala kızımı kucağıma aldım ☺️