Melelll Mrblar 24 haftlk hamileyim göbek delimgimde bi morluk var normal mi morluk olması iki gündür ogle
Nur Melelll rengi koyulasıyordur canım gerildikçe benimm göbeğim delik değil tümsek okdu resmen içi siyah oldu 🤦🏻♀️😂 38+3. Haftamızdayız tek derdim çatlak kaşıntısı
Nur Melelll normaldir canım ben sormustum doktoruma normal demişti sen içinin rahatlaması için muayene zamanında sor (: ancak öyle rahatlarsın
NezaketKahraman Benimde karnım gerildikçe içi çıktı ortaya mor şekilde bugün doktorumda gördü bişe demedi normal demekki