balyanakoglum Kızlar normal doğum için özel hastanelsrde sadece 40 a kadar mı bekleniyor. Ben bugün 39 um ama ağrım sızım yok. Doktorum yatırır suni ile başlatır diye korkuyorum gitmeye 😒 kendi sancım gelsin istiyorum. Kaç haftaya kadar bekleyebilirim 🤔
Tubasahra balyanakoglum Ben ik oglumda 42 bin sonuna kadar bekletmisti doktorum ama 2 güne 1 kontrole gittim.En sonunda artık doğumu başlatmam lazım dedi.Ne açılma ne sancı vardı bende suni vercekti kabul etmeyip istekli Sezaryen olmuştum.
balyanakoglum Aycan_akay54 yürüyüş çok yapamıyorum havalar da baya soğudu. Squat merdiven pilates topu hepsini yapıyorum ama kendi sancım gelmiyor