civciv1520 Merhaba anne ve anne adayları ben 15 haftalık hamileyim 🧿 biraz belli oldu karnım ama bazılarına bakıyorum daha da şişkin karnı bu arada nasip olursa oğlum olcak 🧿 🤲
irorkay civciv1520 sanırım bu kişiden kişiye değişen bir şey bazılarının iç karnı dar olduğu için 3. Ayda bile çıkarken bazılarının 5.ayda anca çıkıyor
Gulsen4224 civciv1520 ilk oğlumda 24 haftalıkken belli olmuştu🌸şimdi kızıma hamileyim 23+4 olduk hafiften çıkmaya başladı 🌸
Ozge1708 civciv1520 Kişiden kişye değişiyor canm galiba. Ben 21+3 haftalık oldum hala çıkmadı göbeğim.
Ayse2011 civciv1520 vallahi benim karnım çıkmadı ama şişkinlikten kendini belli ediyor 7+3 deyiz suan doktoruma sordum iç karnım dar ondan bu şekilde oluyormuş. Hasta olmama yakında hep şişerdi karnım 1 kiloda fazlam olurdu şimdide öyle 1 kilo fazla cıkıyorum şişkinim 🥲
Nisan30 civciv1520 ilk gebelikte hemen çıkmıyor ben kızımda 6. Ayıma kadar normal kotlarımı giyiyordum şimdi 14 haftalığım geçen hafta pantolonumun önünü kapatamadım 🙈🙈 aslında kilomda bir artış olmadı ama karnım çıkmaya başladı özellikle yemeklerden sonra 🤣
mavis24 civciv1520 3 aylık oldum kendim bile inanmıyorum hamile olduğuma 😂 ultrasonda görmesem hayatta inanmam hamile olduğuma ne zaman çıkar bilmiyorum bu göbek hayatımda hiç göbeğim çıkmamıştır hamilelikte az göbekli olucam sanırım 😂
OzgeHelli civciv1520 benim 19 a kadar bişeyim belli olmuyordu. 18 bitti bi anda hem karnım büyüdü hem kilo almaya başladım 😁 su an 20+3 üz oğlumla 😁