Zey-Haf Normalde 6+5 im bugün kontrolüm vardı kese güzel gelişmiş ama bebeği göremedi, büyük ihtimal geriden geliyor dedi, neden olur, kaygılanacak bisey mi? Bu durumu yasiyan var mi? tedirgin oldum birascik😢
KaderceEe Zey-Haf canım ilk zamanlar geriden veya önden gidebilir . Geç döllenme olabilir. Doktorun ne diyorsa odur içini ferah tut. Biraz büyüyünce normale döner daha çok minicik🥰
Neslicavusoglu Zey-Haf yok canım korkulacak birşey değil geç döllenme olmuştur. Bnde 6 hatta 7haftanın başı diye gittim 5+4 çıkmıştı. Gelişim geriliği demek değil döllenme daha geç olduğu için küçük çıkıyor. Adet düzensizliğin veya adet aran uzunsa oluyor. Şuan 32+2 yim gayet sağlıkla ilerliyoruz hiç sıkıntı yaşamadım şükür