babyandmommy toksoplazma için bugün tekrar kan verdim, 1,38 çıktı yani pozitif🙁 doktorla görüşmeye gidicem cok korkuyorum🙁
Ozlemyeni babyandmommy inan hic bilmiyorum insallh birileri yazarda ogreniriz bende bekliyorum sonucumu
Ozlemyeni babyandmommy insallah tesekkur ederim.caninizi skmayin bi cok insan bu durumu yasiyodur elbet cozumu vardir diye dusunuyorum
babyandmommy Duruduru2021 canım hamileliğim boyunca antibiyotik kullandım çok şükür herhangi bi sorun olmadı
Duruduru2021 Bana sadece bir paket yazdı kullandım bitti tekrar test vereceğim amniyosentez yaptırdınız mı acaba doktor 19 haftada yaptırmam gerektiğini söyledi ama emin olamıyorum
Ozummm41 babyandmommy merhaba umarım görürsünüz. Hamilelikte sizin sadece igm mi pozitifti. Yani enfeksiyonu öncesinde geçirmeyip gebelikte mi geçirmiştiniz