Mlss Merhaba hanımlar bursanin neresindensiniz kac haftalik hamilesiniz hangi hastane ve doktora gidiyorsunuz birbirmize yardimci olalim ve tanisalim istedim. Ben 18+5 haftaligim nilufer çalı da oturuyorum ve medicana okan özden e gidiyorum 😊
Selimegzoglu Mlss 33 haftalığız kestelde oturuyorum ziya Çetin’e gidiyorum jimerde Doğum olacak inşallah 😊
Minikannebsr Mlss bizde 8 haftalık olduk bu gün mediloft 1 de Senem hanıma gidiyorum çok memnunum şeker gibi bir kadın
babyandmom1 Mlss Merhaba bizde Nilüferdeyiz☺️ 18+3 haftalığız Medicabil hastanesine gidiyoruz doktorum Songül Hanım 🙏🏻
Mlss Selimegzoglu maşallah Allah sag sağlim kucağına almayı nasip etsin Ziya çetin i biliyorum iyi bir doktor ama ben cok yoğun diye tervih etmedim 😊
Tubapoyraz Merhaba Esentepe neşe kaplan hanıma gidiyorum harika bir doktor abladan öte ikinci bebeğime hamileyim ilk oğlumda da neşe hanima gidiyorduk bundada 🥰
Selimegzoglu Mlss birazcık yoğun 😊 ama 2 gün hiç eve gitmeden bile bekleyebilirim yeter ki baksın bize 😊 o kadar çok güveniyorum sağlıkla kucana almak nasip olur canım
UrazyadaMasal Bende bursadayim 15+4 günlük hamileyim. Fethiye de oturuyorum. Esentepe hastanesi Gönül hanıma gidiyorm ikinci gebeliğim ilkindede drum aynıydı çok memnunum
Kvsrhifa16 32 haftalık hamileyim. Doç dr Mehmet Aral Atalay a gidiyorum. Doğum jimer hastanesinde olacak. Nilüfer Demirci mahallesinde oturuyorum 🤗
Mlss Kvsrhifa16 Aral beyde cok iyidir gorumcemde onda doğum yapti cok memnundu kendisi docent oldugu icin ucreti de fazla oluyor bu sebeple tercih etmedik. Operatör doktorlarda iyi bir doktor bulup ona devam ediyorum bende :)
Kvsrhifa16 Mlss evet fiyat olarak yüksek biraz. benim riskli gebelik olduğu için kendisinde devam ediyorum çok memnunum . 😊 daha önce Ziya çetine gidiyordum.