SevgiiOA Benim erken doğum riskim 32. Haftada başkadı ilk önce doğum kanalını zorladı daha sonra sancılarım çıktı sürekli yattım tuvalet ve yemek dışında ayağa kalkmam yasaklandı ilişki yasaklandı 4-5 gün hastanede yattım sancılarım çıktığı için serum takıldı sürekli proluton iğne yapıldı ciğer geliştirici iğne yapıldı düzenli olarak 5 hafta boyunca böyle sürdü 36+6 da hastaneye sancılarım yüzünden yatışım yapıldı 37+0 da 1 cm açılmam oldu ve acil sezaryene alındım benim için yorucu stresli sürecin sonunda kızıma kavuştum