BktMls Çabuk yorulma , tansiyon düşüklüğü hayatı sorgulama çarpıntı nefes sıkıntısı bayılma korkusu acaba doğduğu günleri görebilicekmiyim … panik atak tawan bu aralar .. Sizin nasıl gidiyor
ikizminikler BktMls yarın 37 olucaz yeni yılı görmeden doğurmayayım diye Allah esirgesin yatalak gibi yatıyorum ahahah😂
E_A1121 BktMls hepsinden var canım aynı zorluklar az kaldı diye dayanıp sabrediyorum küçük kızıma kavuşmak istiyorum artık çabuk geçsin bu son haftalar
Nurbl BktMls benim bi sorum olacak 36 haftalığım bende gece 3 den beri adet sancısı gibi bi ağrı var belimde sızlıyor geçmiyor sizler de de var mı normalmidir ağrı artmıyor
ilk_heyecan_ 36ya 2 var benim de ve annem 5 Ocakta gelebilecek yanıma. O gelmeden doğurucam diye aklım gidiyo. Göbek altı ağrılarım o kadar çok ki 2 haftadır doğru düzgün yemek bile yapmadım. Sürekli ya oturuyorum ya yatıyorum. Üstüne bide uykusuzluk var deli dana gibi dönüyorum yatakta dönerken de canım yanıyo soluk soluğa kalıyorum. Tek dileğim sağlıkla ve sıhattle bebeğime kavuşmak. İnanılmaz yordu bu son hamilelik haftaları. Rabbim hepimize güç kuvvet versin inşallah
BktMls ilk_heyecan_ aminnnn bu ikinci cocugum ilkinde böyle şeyler yaşamadım ben de inanılmaz yoruldum çok zor geçti . Bu ara ciddi anlamda iyi değilim deliliğe vuruyorum . inş sağ sağlim kavuşalım 🙏🏻
lyl3006 36+5 her gün yoklayan yalancı sancılar, doğum korkusu, panik hali, ağlamalar, nefes darlığı Allah yardımcımız olsun🤦🏻♀️😂
BktMls Nurbl doğuma hazırlık sancıları diye düşünüyorum çünkü ara ara bende de oluyor. Eğer sık sık sürekli belirli aralıklarlar oldugu zaman sıkıntı diye biliyorum. Onun dışında içiniz rahat olsun