eliff93 Kızlarr merhaba 14+4 haftalık hamileyim.2 haftadır çok sık kanamalarım oluyor.doktor plasenta previa oldugunu söyledi .zamanla yukarı cıkabilirmiş cıkmayadabilirmiş bebeğimi kaybetmekten korkuyorum.bu durumu yasayıp dogum yapan var mı??