Kizimoykuruya Arkadaş merhaba ben hamilelik testi yaptım 3 tane ucude pozitif çıktı ama ben hamile olduğumu bilmiyordum üstüne doğum kontrol hapı içtim 2 hafta ondan size sormak istedim hastaneye yarın gidicrm ama endişeliyim biraz bebise bişey olmuş mu diye
Oglakdorukcum Kizimoykuruya birsey olsaydı belirti verirdi bence ve pozitifi hapı içtiktw sonra görmussunuz demekki gebelik devam ediyor
Kizimoykuruya Oglakdorukcum evet öyle ama insan endişeleniyor yarın doktora gidicem bakalım ne diyecek