Merhaba arkadaşlar. Yeni yapilan dogum evinde dogum yapmis olan ya da bir bilgisi olan var mi? Kafam cok karisik Allah korusun dogum esnasinda kotu bir durum olursa en iyi devlette mudahale edilebileceğini soyluyorlar hem bebek hem kendim icin. Ne olursa olsun saglik herseyden onemli degil mi?