pinar55 benim yaptırdığım testte yazan bilgiyi paylaştm canım daha fazlası hakkında bir bilgim yok Igg değerinden dolayı bağışıklık var belki IgM nin de kırmızı ile işaretlenme sebebi odur hiç kafana takma stres yapma bebiş de etkilenmesin doktorun eğer varsa numarası ara istersen aydınlatır en azından