Merhaba tatli hamişler. Benim son adet tarihim 23 Ekim normal sartlara göre 9+3 haftalik geleyim bu arada hemofili ve şeker hastasıyım kac kere doktora gittim bana dediler kese oluşmamış falan denildi ozaman 6 haftalik gebeyken neyse gecen hafta gittim Zeynep kamile bakti kese oluşmuş ama çok küçük 4+2 haftalik gebesin gel dedi ama hemofili hastası olduğum içinde buraya gelme ümraniye egitim araştırmaya git dedi. Bugun gittim hastaneye bakti kese oluşmuş bebekte oluşmaya başlamış 10 gün sonra gel kalp atışlarını dinleyelim dedi bende dedimkj hocam hep gittiğim doktorlar 10 gün sonra gel kalp atışlarını dinleyelim diyorlar dedim oda dediki zaten kese cok bebekte var sayılır ama atışlarını 10 gün sonra belli olur eger kap atisi yoksa kürtaj olacaksın dedi boyle bir durumla karşı karşıya kalan oldu mu biraz uzun oldu kusura bakmayın