Yaagmurr yani şeyi merak etttim babam da şeker hastası da ben kahvaltıyı 8 bucukta yapmıstım 10 da meyve yedim sadece dedi sen geç yapmıssın açlık olmuyor dedi ondan sordum ben 10 bucukta kahvaltı yaptım şimdi iki bucuk saat geçmiş ondan, yemek yiyeceğim ama