ayse_dmr Arkadaşlar ben şuan 6+1 haftalik hamileyim ve beyaz akinti oluyor kokuyorda yeni banyo etmeme rağmen bide kaşıntı oluyor kasik ağrıları sizce tehlikeli m korkmalimiyim😯😔
Meryem19766 ayse_dmr enfeksiyon olabilir bende de Var bugün doktoruma yazdım idrar kültürü yapalım dedi 🤷🏼♀️
Asyaayaz1 Bendede var doktorum yeni gebelikte normal demişti ama siz yinede sorun tabiki doktorunuza🐣
Meryem19766 ayse_dmr sizde yaptırın mutlaka ilerlemesin bişey varsa inşallah sizde de bende de yoktur. Ağrı kaşıntı yoksa beyaz akıntı normal demişti bana da
ayse_dmr Meryem19766 yani biraz kaşınıyor snra kasıyorum afedersin biraz daha içeri doğru kasiyasim geliyor o zaman da korkuyorum kasiyamiyorum😑
ayse_dmr Meryem19766 hatta dün gece böle su geliyomus kan gibi hissettim bi an düşük yapıyorum sandım korktum😣😯