Babiessss benimde kafası hep aşağıdaydı şuan 37. haftadayız. Yürümek yasak bana varisimde olduğu için ağrım oluyor yürüyemiyom fazla zaten ama 1,5 hafya önce muayenemde açılma veya erken doğum riskin yok dediler. Herkes aynı olmaz tabiki ama kendini yormamaya çalış doktorun yönlendirecektir korkutma kendini.