Essssmeee Benim de 2300 dü 35 te. Ama bana gelişimde sıkıntı olduğunu söylemedi. 37 de 3100 gram olmuştu. Ya yanlış ölçtü ya da yediklerim yaradı bebeğe. Günde 2 yumurta, badem , ceviz, muz , süt , et bunları 2 hafta abartarak tükettim. Tabii kendim de kilo aldım bebek de almış. 2 hafta ileri geri çok sorun teşkil etmiyormuş bide