Merve2503 Merhaba 8+4 haftalık hamileyim bu sabah kahverengi lekelenme oldu belimde ağrıyo yaşayan hamişler varsa bilgi verebilir misiniz 🌺
irorkay Merve2503 ilacı bıraktıktan ne kadar sonra geldi acaba? Bir de lekelenmeleriniz hangi sıklıkla oluyordu
Merve2503 Didem34 kullanıyordum 23 aralıkta kontrolüm vardı kullanmana gerek yok artık dedi bıraktım ama arasam mı kararsız kaldım doktoru
Merve2503 MerveKaya38 yerleşirken olabiliyor böyle dedi yarın gel bakalım dedi gidicem bakalım ne dicek
Merve2503 irorkay 23 Aralık çarşamba günü bıraktım ilacı bugün peçeteye geldi sadece aradım doktoru yerleşirken böyle olabilir ama yarın gel bi bakalım dedi