11 haftalığım ama bir türlü sebze yemeği yiyes gelmiyor.( pirasa ispanak fasulye vs..) icim bi türlü almiyor evde piserken bile mecburu yapiyorum 😣 et tavuk yesem hergun yerim ama sebze olunca icim almiyor zorla yiyorim ama bi gorseniz bogazimdan zor geciyo. Oncesinde cok severdim ben sebze yemeklerini tek haslama seklinde yiyebiliyorim brokoli karnabahar patates havuç vs kizartmada yiyorim ama yemek olunca icim almiyor sizde durumlar nasil tiksinti varmi?