Mere canım adet bitince başlıyosun her gün aynı saatte test yapman gerekiyor 14-16 ya da 20-22 arasında test yapmalısın test yapmadan 1 saat önce sıvı alımını durdurmalısın testte için ilk çizgi kadar koyu olmalı ikinci çizgi de ikinci çizgi de ki koyluğu gördükten sonra 3 gün daha yapmıştım ben testi ikinci çizgi silikleşip kayboluyo zaten