sibelbulut Kızlar hem femera hem klomen kullanıyorum klomeni bi de günde 3 kez alıyorum.. yumurtam bu ayda 20. gün çatlamış anlamıyorum neden bu kadar geç çatlıyo benzer şeyler yaşayan var mı nasıl hamile kaldınız???
Kuzeyufuk sibelbulut Bir şey soracağım ilk defa duyuyorum klomen ve femara birlikte mi kullanıyorsunuz Bunu doktor mu yaptı dedi ilk defa duyuyorum böyle bir şey çok şaşırdım
Kuzeyufuk sibelbulut Yumurta tembelliği vardır canım. Ondan geç büyüyordur benim de öyleydi kilom varken geç Büyüyordu zayıfladıktan sonra düzene girdi
sibelbulut Kuzeyufuk evet doktorum bu şekilde kullanmamı istedi ama ona rağmen yumurtam 20. gün çatlıyo kilo sorunumda yok 51 kiloyum
Asya178 Kuzeyufuk benim doktorum da ikisini aynı anda verdi sürekli klomen kullanımı rahime zarar verirmiş bu sefer de çocuk olsa bile düşük riski olurmuş ikisini aynı anda kullandığım ay hamile kaldım ama maalesef boş gebelik oldu polikistik over hastasıyım
sibelbulut Asya178 hayır çatlatma iğnesi olmadım ilk ay yumurta takibi yaptık bir sorun olmadı çatladı. ama işte sorun 20.gün çatlıyo ikinci ay yumurta takibi yapmaya gerek yok dedi ama yine 20. gün çatlamış bu ay yumurta takibi yaptırıcam doktor gerek yok diyo ama içim rahat değil
Asya178 sibelbulut benim yumurtam kendi catlamiyir otrivelle diye bir çatlatma iğnesi oldum ilaçları kullandıktan sonra
Kuzeyufuk sibelbulut tamam bende kilodan kaynaklı tembellik vardı belki sende ki hormonlarınla alakalıdır ve klomen femara tarzı ilaçlara hormon testleri yapılmadan başlanmaz