Bbusraaa Merhabalar öğretmenler ne gibi yardımlardan faydalanabiliyor acaba ? Yani doğum parası ve süt parası için neler yapılması gerekiyor nereye başvuracağız bilen var mı ?
ssnnmmm Bbusraaa o bahsedilen toplu paraları öğretmenler almıyor sadece 300civarı yanlış hatırlamıyorsam çocuk yardımı 202 falanda doğum parası alınabiliyor toplasan 500anca yani
yasemin333 ssnnmmm bunlar için başvuru yapacak mıyız biryerlere yoksa kendiliğinden yatıyor mu? Evet dediğiniz gibi toplu alamıyormuşuz biz zaten normal maaşımızı almaya devam ettiğimiz için.
ssnnmmm yasemin333 biri pttye kendiliğinden yatıyor ama diğeri için doğum belgesiyle başvury yapılıyor SGKya sanırım