Mucizeninannesi07 Kzlar 17 haftalk hamileym bugün sabahtan beri vajinamda ağrı basladı.yaşayan varmı?neden olur normalmi?
zepbjk Mucizeninannesi07 ağrı derken böyle sanki biyere çarpmış kemik kısımları sğrıyor gbi mi bir de yürüyünce açılıyo geçiyosa normal
Meryemkale Mucizeninannesi07 benimde 17.haftamda vardı kontrolde sorduğumda göre rahim göbek deliğine kadar büyüdüğü için dedi bebekte iyi çok şükür ama ağrı olduğunda oturup dinlenmek gerekiyo
Haticee0393 Bende 11 haftalığım batma ve ağrı var bi kaç gündür internette okudum rahim büyüyor baskıdan dolayı oluyor yazıyor ama korkuyorum
Mucizeninannesi07 Haticee0393 bende aynı sekilde korkuyorm ilk gebeligmde erken doğum yaptığım için bundada hep korkularm var :( insallah rahim büyüdüğü içindr
Haticee0393 Mucizeninannesi07 doktora sordunuz mu? Ben sormuştum 10. Haftamda gittim hepsi normal rahim büyüyor demişti
Soe zepbjk benim 11 haftalık azönce yürüyüş yaptım çok ağrıdı sanki bi şey baskı yapıyo gibi. Yürüyüşten midir diyorsunuz?
zepbjk Soe rahim büyüdüğü için onun baskısıdır herkeste farklı olabiliyor ağrılar bende de 5.aydan beri var ama birden kalkınca oluyor sonra geçiyor