Sibel88g Bende de başlarda oldukça fazla oldu 30.haftadan sonra döküldü çok şükür.. endişe etmeyin inşallah sizinde dökülür
Eylul2018 Benim göbeğim aldı başını gidiyor simsiyah desem yeridir tüy değil kıl oldular resmen insallah hemen geçer hiç hoş durmuyor 😁
Fatosyb Bende de tüylenme oldu hemde sadece göbekte değil kollarım bide aşırı şekilde tüylendi doktorum bunun normal olduğunu erkek bebeklerin kızlara nazaran daha çok tüylenme yaptığını söyledi .