Aglama ya gayet normal birsey yasadigin kaldi ki aksi de olabilir hersey bizler iciin bu dunyada yasayip gorecegimiz her ne varsa Rabbim nasip ettiyse yasar goruruz nasibine inan yuregini ferah tut, kendni motive etki hersey guzel olsun cunku en onemli faktor stresten uzak kalmak .hamile oldgma sevindigim gun tum apartman korona karsimdaki öldü, heran depremler, ailemin sorunlari , cok zor bir hamilelik yasiyordum ztn inan surunerek suyumu icmeye gidiyordum sifir yemek aksama kadar , gunlerce boyleydi 4ay surdu ailem uzakta kaynanamlar korona .bebek te bu streslerden açliktan ölmüstür diye gittik kontrole dr kalp atisini duyurunca dunyalar bizim olmustu demem oki Rabbim ne demisse o sen sana duseni yap tedbirini al insirah oku bolbol dua et gerisi cok guzel olacak inan…