Arkadaşlar ben normalde 1 Kasım da adet oldum gebelik hesaplamada 8 haftalık gözüküyor şuan bugun de doktora gittim doktor çok küçük 2 aylık gibi değil dedi adetin düzensiz i olurdu dedı evet dedım birsürü tahlil idrar tahlili istedi endişelendim benim gibi olan varmı 6 haftalık gözüküyor dedi