00512 Artık yaptırmayın bence bebeğiniz baya büyümüş birden alacağı o kadar şeker artık bu haftadan sonra etkileyebilir miniğinizi. Ama şekeriniz olduğundan şüpheleniyorsanız evde kendiniz açlık tokluk ölçüm yapın eczanelerde cihazı satılıyor ben 80₺ ye aldım iğnesi çubuğu cihazı birlikte hepsini. Ya da bir gün sağlık ocağına gidip açlık şekerinizi ölçtürün parmaktan 1. saat ve 2.sonrasında yine ölçüm yaptırın eğer yüksek çıkarsa ona göre dahiliyeye gidin derim. Ben dahiliyeye gittiğimde tekrar yükleme yapmayalım bebek etkilenmesin dedi önce aç karnıma kan aldı sonra git olabildiğince şekerli bir kahvaltı yap istersen yaş pasta ye meyve suyu iç ne kadar yiyebilrisen ve saate bak ağzına attığın ilk lokmadan tam 1 saat geçince gel kan ver 2. Saat olduğunda yine kan ver demişti. Siz de aynı şekilde ölçüm yaptırabilirsiniz en azından direk glükoz almamış olursunuz