Dün post açmıştım bebeğim bugün hareket etmedi diye doktorumu aradım nst ye çağırdı bugünde ultrasonda baktı ve tekrar nst yaptılar . Çok şükür iyi durumda ben mi abartıyorum acaba dedim ama doktorum kesinlikle abartmadığımı bu durumlarda muayeneye gelmem gerektiğini söyledi bebeğin kordonu boynuna dolanmış olabilir kalp atışları düzensiz olabilir en azından içimiz rahat etsin dedi ve günaşırı nst ye girmemi istedi 38.haftamdayım lütfen sizde en ufak bir şüphenizde doktorunuza gidin hamileliğin her anı çok önemli .