Uzun biraz kızlar size kısa bir özet anlatıyım
2 yaşında Beyin amaliyatı homorton kan pıhtısı vardı amaliyat oldum
İlk hamilelik 3 yıllık evliyim 3 yılımızda oldu 5 aylık hamileyim
Özele gittigim doktor aşıyla ilgili birşeyler söylemedi sonra devlet hastanesine gittim onlarda birşeyler söylemedi
D vitamini veya kan ilaçları içmiyorum
bugün sadece kan vericektim tetanoz aşısı yapıldı saglık ocagında korkuyorum gittigim doktorlar birşey söylemedigi için
bebege bir zararı olurmu ben 2 yaşında amaliyat olmuştum zararı varmıdır bilginiz varmı