dugmeninannesiii bende vegan beslenmeye başladım bana dokunan şeyleri asla yemiyorum. Alerji tetikleyen süt ürünleri, yumurta, ceviz, sekerli ürünler, bazı sebze meyveler hiç birini yemiyordum yoksa daha cok kasıntım artıyordu. Küçük bir yerimde olsaydı belki bende umursamazdm ama tüm yüzümde oldu o süreçte cok fazla stres ettim istahım gitti zayıflamıstım hatta. Sırf o yüzden o kremin içeriğinden emin olmasamda kullanıyorm yoksa günlerce uykusuz kalıp, sürekli aglamaktan istahımın kesilmesi bebegimi etkileyecekti. Bana dokunan ürünleri haftada 1- 2 kerede olsa tüketmeye başladım artık. İnsallah hamilelik bittikten sonra sizinde, benimde bizim gibi olan tüm hamilelerin bu rahatsızlıgı geçer 🙏🏻🙏🏻