Uyuyamıyorum düşünmekten. 14+6 haftalık hamileyim 3 gündür tüm belirtilerim kayboldu. Hapşırırken bıçak batması, ara ara regl sancısı, göğüs şişliği ve hassasiyeti, otururken hissedilen doluluk hissi, bulantı…. bomboş hissediyorum. Elimi karnıma koyunca yuvarlak bişey de gelmiyor videolarda olmalı yazıyor. Var mı bunları yaşayan😞