Yagmur515253 Arkadaşlar merhaba, bebek arabası almayı düşünüyoruz sizin onebileceginiz marka ve model var mıdır ???###
MomD Yagmur515253 Kraft leon tercih ettik biz. Hem travel sistem, puseti hafif, araba portatif portbebe üstündeyken açılıp kapanabiliyor çift yönlü kullanabiliyorsun tekerlerinde süspansiyon sistemi olduğu için sürümü çok rahat araştırabilirsiniz sizde
Melo24_ Yagmur515253 ben Kiwi marka’dan almayı planlıyorum şu anlık. Hem fiyat uygun hem de gayet kullanışlı duruyor.
Epifenomen Yagmur515253 Kraft cockpit kullanıyorum kabin boy çok rahat ve hafif. Bir elimde bebek varken diğer elimle kapatıp açabiliyorum. Sürümü harika tavsiye ederim
Yagmur515253 Melo24_ biz daha 4 aylığız almak için erken biraz ama fiyatının uygun ve kaliteli olması çok önemli her geçen gün zam geldiği için alalım dedik 😁
morusevenanne Melo24_ işinize karışmak gibi olmasın belki modeli farklı olabilir ama arkadasım kiwi den memnun kalmadı tekerlekleri bile dönmüyordu çok zorlandım en son e bebekten joie aldım demişti
Susaminannesiii Melo24_ ben aldım cok güzel. Kumas kalitesi o fiyat aralıgında en iyisi ayrıca toplam agırlıgıda 9 kg yine traveller içinde en iyiler arasında
Melo24_ Yagmur515253 https://imgyukle.com/i/aYzfAj benim beğendiğim set bu. https://imgyukle.com/i/aYz7mU İnstagram hesapları da bu. Bilmiyorum benim hoşuma gitti. Anne yanı Beşik falanda var 😊
Epifenomen Yagmur515253 bence bebek arabasına sabitlenen pusetlere gerek yok. Civilden maller puset almıştım 120 liraya Bebek oto koltuğu niyetine kullanıyorum. Oto koltuğunu 6 aydan sonra almak daha mantıklı geldiği için (yenidoğan dan itibaren kullanılan oto koltukları 6 aydan kullanılanlara göre çoook pahalı olduğu için). Genelde puset arabada sabit duruyor hastaneye falan girdiğimizde bebek arabasına koyuyoruz yattığı için daha rahat oluyor
MeLy90 Fiyat aralığı da verseydiniz daha iyi yardımcı olunurdu. 1000₺ ye var 10.000₺ ye de.. Ben inglesina aldım.
nida50 Epifenomen merhaba, ben de böyle düşünüyorum ama bebek arabasına da pusete de karar veremedik henüz. Bebek arabası marka-model olarak ne aldınız?
albebek Casual cadillac air trona safe travel sistem bebek arabası, bi inceleyin derim. Ödüllü arabadır.
MeLy90 snmzbs Ben trilogy aldım. Hatta alacaksanız size bir tavsiye vereyim. Ben 5000₺ aldım ve geçen Letgo da bir satıcı keşfettim. Gidip gümrükte kalanları, kapanan mağazaların mallarını falan kovalıyor. 0 inglesina yı 3500₺ ye veriyordu set olarak. Kesinlikle istanbulda olanlar kaçırmasın bence. 96 lı külot bez hemde molfix markayı 20₺ aldım. Sadece ambalajında yırtık var diye. Kendisi cybex de satıyordu. Bebeğime yatağı oradan aldım ben.
Tgckrds Ben chicco duo love up aldım, travel sistem ama oto koltuğu bazalı, o yüzden kolay sabitlenip, çıkartılıyor. Bi de baya hafif geldi. Biz beğendik.