Nupeell canım benim ilk bebekliğinde başladı doğumdan sonra zirvelere çıktık şişmeler kabarmalar yüz göz dudak mahvoldum hep zytec kullandım emzirirken de en zararsız oymuş yenidogan a da veriyorlarmış sonra en son çare xolair iğne başlandı ayda 1 3 tane yaptırdım tekrar hamile kalınca iğne kaldı yine kurdeşen vardı o yüzden doktorum yine kullanabilirsin dedi zytec devam zaten almasam duramıyorum aldığım nefes içtiğim su gibi oldu malesef allah yardımcımız olsun inşallah bir an önce hepimiz kurtuluruz 3 yıldır var bu arada bende