Kola pepsi gibi içeceklerin içinde asit ve kafein olduğu için bebeğinize zararlıdır. Ama benim doktorum günde 1 bardak kahveye izin veriyor mesela. Bebeklerin üzerinde kafeinin nasıl etki ettiği ispatlanamamış. Yani ne olur bilinmez. Ama abartılmadığı sürece bi
Sorun olacağını sanmıyorum. Bir bardak kolayı geçmeyin derim ben 👍🏻