-alara- henüz yapmadım fakat çok şükür yeni doktorm hiç bir olumsuzluk görmüyor mesela sadece dediki miyomun var dedi gösterdi hanı haberin olsn der gibi aksine alakası bile yok bidaha konusu bile olmadı yanı sen kafana takma sakın önceki olumsuz doktor ise işte miyom bu sıkıntısı yok ama iyiki hamile kalmışsın bidaha kalamazsn bilmem ne sana sokıntı yaratır yanı bir doktor asla bir danışanıyla bu şwkilde konuşmamalı çok karşıyım