3bebe1anne_2021 5 programlı bosch kullanıyorum valla 2 program dışında kalan 3 programı hiç denemedim bile 5 senedir. Çünkü hiç gerek yok. 2 programla yağlı, kirli, çok fazla bulaşık da yıkanıyor, az kirli az bulaşık da. Yani 3 programla misafir gelse de halledersiniz. Ben araştırırken bana bosch’tan şaşma demişlerdi. Annem arçelik vestel kullanıcıları. Onlar da memnun. Ama genelde bayağı bosch öneriliyor. Mesela çamaşır makinesinde bosch al diyenleri dinlemedim samsung aldım kurutmalı olanlardan. Kurutması bozuldu, yaptırmak dünya para. Kullanıyorum o şekilde sadece yıkama