Oms anladım bende erkek doktor istemiyorum o yüzden Tekden hastanesi Gülcan Yazıcı özgüne gidiyorum ilk doğumumu da onda yapmıştım doktorumdan çok memnunum ama hastane çok içimize sinmiyor 🤔 normal doğum yapmayacak olsam giderim şehir hastanesine ama oranında yorumları filan pek hoşuma gitmedi tedirgin etti açıkçası maalesef hastanelerin ücretleri de çok pahalı 😒