riverandsun Ikicocukannesi32 sezeryan olacak benim demedim zaten. Nisan başı yazmışsın ilk gönderinde. O yüzden söyledim. Hayırlı sezeryanlar sana
[silindi] Mervekklkdmn mervemom 12 haftada erkek dedi 16 haftada kız dedi 20 haftada iyice emin olacam ben güvenemedim Bi türlü ama erkek olursa Ensar ya da utkan seviyorum kız olursa Ayşe nil yada Ayşe bilge hoşuma gidiyor 🤗
yagmurksk Gisosssuuu02 Yaa ne güzel 😍uzun bi isim arayışından sonra içime sinen tek isim oldu, sağsalim kucaklarımıza alırız inşallah 🙏🏻
Gisosssuuu02 yagmurksk amin hayırlısıyla inşallah 😍😍 Badekuşşş yıllardır eşimle hayalini kuruyorduk çok şükür allah nasip etti İsmini değiştirmeyeceğiz 🫂🎈
Ozge3747 mervemom 16+6 haftalık, cinsiyeti erkek 🎈Eren koymayı düşünüyorum 🧡Bir de kızım var kızımın ismi de Ekin. 🌸
elfaksyy 18 olduk şimdilik kız bakalım detaylı da netleşecek ismi ya esma ya zehra olcak bu gidişle :)