Kızlar 3 gün önce erken dogum yaptım şükür bende bebegimde iyi,planlanan dogumuma kadar yetecek oksaparım vardı elimde ama şimdi 2 kutu fazladan kaldı burada bazı illerde oksapar bulunmadıgını okumuştum ihtiyacı olan birine ücretsiz şekilde kargoyu karşılaması karşılıgında gönderebilirm ☺️Bugün dışarı çıkacagım yazan arkadaşlardan birine hemen bugün kargoya verebilirim maksat birinin ihtiyacı giderilsin 😌