37 haftalık olduk biz de. 34. Haftadan beri ağrılarım var, resmen her gün doğum sancısı çekiyorum.. Öyle ki artık doğum başlar da ben anlamam diye korkmaya başladım 😅 Çok yoruldum bu ağrılardan, oğluma kavuşmak istiyorum bir an önce 🙄 Acaba ne yapsak başlar ki doğum ?