ecembugra53 Leylaa22_ sağlıkla kucağına al canım 😊 sen böyle yazınca ben o zamana gittim 😊 suan oğlum Yanımda mışıl mışıl uyuyor 😊🧿🧿
Prensannesii38 Leylaa22_ 16+1 olduk bende cinsiyetini ogrenemedım daha cok merak ediyorum kıza benzetti doktor ama arkdasada ile demıstı erkek cıktı suan 😂 Bı oglum var bakalım ne olcak
Leylaa22_ ecembugra53 ne güzel canım inşallah bende hayırlısınla kucağıma alırım ama daha cinsiyeti öğrenemedik 🙈😊😊
N_A_Z_L_I_M Leylaa22_ Canım bende 16 haftalık olduk😍 bizde cinsiyet öğrenemedik devlete mi gidiyorsun
Ssssss Ben de 15+2yim şu an. Yarın kontrolüm var. Heyecanla cinsiyeti bekliyoruz belli olsa keşke 🙈🙈 bazı doktorlar çok erken söylüyorlar benimki hiç tahminde bile bulunmadı bakalım öğrenebilecek miyiz bu kontrolde ..
Leylaa22_ Ssssss benim doktorumda öyle en son 12+6 gitmiştim kontrole kesinleşmeden söylemem demişti canım 😌
mom77 Bizde 16+5 iz 12. Haftada ogrendık erkekmıs 16. Haftadada degısmedi 🙂 ama bizimki hep gösterdi ❤️
Leylaa22_ Prensannesii38 bizde haftaya inşallah gösterirse kendisini öğrenebiliriz 😘 sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah