Merhaba hanımlar. 28+5 olduk şükür sona yaklaşıyoruz 😊 ellerimde falan yok ama ayaklarım şişiyor, ayakkabılar artık dar gelmeye başladı.
Sorum şu ki daha bu durum çok ilerledi yani uygun ayakkabı numarasından alsam bi dahaki ay daha fazla şişme olurmu ayakkabı nasıl tercih etmeliyim? Normalde 36 no giyiyorum, 38 alsam iş görürmüş?