Aysegultkk 19+3 günlük hamileyim bebeğimin eşi önde ama doktorum hiç bir sorunun olmadığını zamanla belki düzelebileceğini söyledi ama ben doktoruma yolculuk yapabilir miyim diye sormayı unuttum aranızda böyle bişey yaşayan var mı ya da bilgisi olan