37+0 olduk nihayet. 2 gündür yalancı kasılmalarım arttı, karnım neredeyse hiç yumuşamıyor. Geceden beri de canımı yakmaya başladı artık,uyuyamadım bile.. Benim bebe çok hareketli, hiç böyle değildi son haftalarda.. Sizce doğum yakın mı? Doğurmak istiyorum 🤷